Noteikumi
Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).
Distances līgums
Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.Piegādes un samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veikalā iestrādātos maksājuma rīkus (maksājumu kartes un interneta banka) vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Preču kategorijas kuras atbilst Auksto ieroču aprites likumam var iegādāties tikai no 18. gadu vecuma! Veikals var atteikt piegādāt preci ja rodas aizdomas ka šie noteikumi tiek jebkādā veidā pārkāpti (piemēram Arbaleti, mačetes tiek iegādātas priekš bērniem zem 18 gadu vecuma).
Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli, e-pastu vai informējot pa telefonu. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu ([email protected]) pēc Pircēja pieprasījuma.Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
- pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
Pierakstoties e-pastu jaunumiem, vai aizpildot kontaktu formu Pircējs piekrīt ka tiks apstrādāti viņa personas dati, tai skaitā e-pastu jaunumu izsūtne, vai saziņa pa norādīto telefona numuru.
PASĀKUMI
Papildus precēm, mēs rīkojam makšķerēšanas sacensības, kuru apmaksa ir iespējama e-veikalā. Katram pasākumam ir savs nolikums, kurā ir ietverta pilna informācija par pasākumu.
Tavs Makšķerēšanas un Medību veikals - NGTLatvia
Adrese: Duntes iela 5, Rīga, LV1013
Reģ. nr. 44103052030
Bankas konta numurs LV37PARX0017096040001
NGT Latvia SIA
Papildināties distances noteikumi:
Distances līgums (apraksts un piemēri)
Informācija par Pārdevēju un vispārīgie noteikumi
Noteikumos ir skaidri jānorāda vietnes īpašnieks, Pārdevēja nosaukums, juridiska adrese, saziņas
līdzekļi, jāapraksta vietnes piedāvājums (prece vai pakalpojums). Svarīgi ir arī norādīt, ka
Noteikumi ir līguma starp Pārdevēju un Pircēju sastāvdaļa, kas nosaka, kā apmeklētāji un
pakalpojumu lietotāji izmanto vietni. Jāatrunā kārtība, kādā Noteikumi var tikt mainīti, piemēram,
iespēja mainīt vai grozīt Noteikumus, kā arī pašus vietnē piedāvātos pakalpojumus un produktus
vietnes īpašniekam vienpersoniski. Jābūt skaidri definētām brīdim, ar kuru līgums skaitās noslēgts.
Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir preces/pakalpojuma pirkuma līguma
neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes
noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus,
naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā ar tiesību
aktos noteiktajām prasībām. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas Vietnē.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskaitiem mainīt Vietnē norādītās cenas un/vai
izveidot jaunus maksas pakalpojumus.
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējis Preces, ievietojis
tās savā preču grozā, norādījis piegādes adresi un iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma
apstiprinājuma logā atzīmējot "Piekrītu lietošanas noteikumiem”
Pasūtījuma apstiprinājums tiek nosūtīts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.
Piegādes noteikumi un nosacījumi
Noteikumos ir jādefinē vispārīgi piegādes noteikumi, saņemšanas iespējas un piegādes kanāli un to
izmaksas, piegādes termiņi un nosacījumi katram piegādes kanālam, tajā skaitā, kas notiek, ja prece
netiek saņemta norādītajā termiņā vai piegāde kavējas, vai pasūtījumā esošas vairākas Preces netiek
piegādātas vienlaicīgi. Kādā veidā klientam tiks nosūtīts apstiprinājums par pasūtījuma saņemšanu
un ja ir iespēja saņemt preci Pārdevēja veikalā, tad jānorāda visu veikalu adreses.
Jāatrunā apmaksas kartība, vai tā būtu maksājumu karte, vai iespēja apmaksājot pārdevēja
sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto rēķinu.
Ja vietne piedāvā abonēt kādu produktu vai pakalpojumu, tad ir jāizveido papildus sadaļa par
abonēšanas pakalpojumiem, iekļaujot abonementa atjaunošanas un atcelšanas noteikumus.
Ar kurjeru un/vai pakomātu starpniecību preču piegāde tiek īstenota 1-1000 dienu laikā kopš ir saņemta
apmaksa par preci un Klientam nosūtīts apstiprinājums uz e-pastu vai sms veidā, ka pasūtījums ir
saņemts.
Preces saņemšana veikalā ir iespējamā 1-100 dienā pēc apmaksas saņemšanas un apstiprinājuma
nosūtīšanas Klientam.
Preču piegādes izmaksas nav iekļautas norādītajā Preču cenā. Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma
piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā visas Preces un dodieties uz “Grozs”. Izvēloties
piegādes vietu, sistēma norādīs precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas.
Ja pasūtījumā ir vairākas Preces un tās netiek piegādātas vienlaicīgi, par to iepriekš brīdinot Klientu,
tiek aprēķināta atsevišķa maksa par katru piegādi.
Pasūtījuma apmaksu Klients veic:
1. ar bankas maksājumu karti
2. ar pārskaitījumu uz Pārdevēja norādīto bankas kontu, norādot pasūtījuma numuru
3. (citas iespējas, ja nepieciešams).
Klientam ir jāveic apmaksa Pārdevējam 1 (vienas) darba dienas laikā.
Pārdevējs apņemas piegādāt Klientam Preces, ievērojot Preču aprakstos norādītos piegādes
termiņus. Ja preču piegāde kavējas neparedzētu un no Pārdevēja neatkarīgu un atkarīgu apstākļu
dēļ, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un saskaņot visus jautājumus par Preču
piegādi.
Gadījumos, kad Klients saņemot Preces, pamana, ka sūtījumā nav atbilstošās Preces vai Preces nav
pareizā izmēra, krāsas vai citas neatbilstības, Klientam nekavējoties jāinformē Pārdevējs.
Atgriešanas noteikumi
Šajā sadaļā ir jāapraksta atgriešanas politika un naudas atmaksas kartība. Atgriešanas noteikumi var
būt kā šo Noteikumu sastāvdaļa gan kā atsevišķā sadaļā mājaslapā. Ja tiek izveidota atsevišķa
sadaļa un distances līgumā nav iekļauta visa informācija, tad distances līgumā ir jābūt norādītai
informācijai, kur var iepazīties ar visu informāciju mājas lapā (links). Ja tā ir atsevišķa sadaļa un
mājaslapā ir izvietota atsevišķi no Noteikumiem, tad klientam pie pirkuma apstiprinājuma veikšanas
jābūt linkam uz šo politiku un tai jāpiekrīt.
Šajā sadaļā ir jāparedz informācija par to, kur Pircējs var saņemt Atteikuma veidlapu (lejuplādējot
vai pieprasot atsūtīt uz e-pastu [email protected] un kādā veidā to iesniegt,
piemēram nosūtot uz e-pastu, uz juridisko adresi vai nodod personīgi veikalā, norādot veikala
adresi. Jādefinē termiņš, kurā laikā Pircējam ir jāatgriež prece un kādā veidā, t.i. veikalā vai nosūtot
ar pakomāta starpniecību (obligāti jānorāda adrese). Jāprecizē arī termiņš, cik dienu laikā no Preces
atgriešanas brīža Pārdevējam ir jāatgriež nauda un kādā veidā.
Jāapraksta gadījumi, kad nav iespējams izmantot atteikuma tiesības
Ja vietnē tiek piedāvāts pakalpojums, jāatrunā, ka atteikuma tiesības var izmantot pakalpojumam,
kura sniegšana nav pabeigta un Pircējam ir jāmaksā proporcionāla maksa par atteikuma tiesību laikā
saņemto pakalpojumu.
Prece jāatgriež tās oriģināliepakojumā un pilnā komplektācijā.
Preces var samainīt pret citām Precēm, ja Precei ir saglabāts ārējais izskats, patēriņa īpašības, tās
oriģinālais iesaiņojums un marķējums, tās netika lietotas un / vai tika sabojātas un / vai tās nav
zaudējušas savu izskatu
Klienta pienākums ir 14 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam.
Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar Preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz pircējs.
Atgriežamās preces Pircējam jānogādā pēc adreses: duntes iela 5 un tām ir jābūt pilnā
komplektācijā.
Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja veicot
darījumu. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriež __ kalendāru dienu laikā no Preces
atgriešanas brīža. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt Preces un pakalpojuma samaksu tikmēr,
kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par Preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.
Pārdevējs patur tiesības Klientam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas
maksu gadījumā, ja Prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot
instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts Preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir
būtiski bojāts.
Strīdu risināšanas noteikumi
Ir svarīgi definēt kārtību, kādā tiks risināti strīdi starp pusēm, un ja nav iespējams atrisināt strīdus
sarunu un/vai sarakstes veidā, ir jāatrunā likumi un noteikumi, saskaņā ar kuriem vietne un
Pārdevējs darbojas.
Jānorāda sūdzību iesniegšanas iespējas un izskatīšanas termiņi.
Paraugs:
Visus strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Preču pirkumiem,
Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un
pieņemamu risinājumu.
Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot
Latvijas Republikas normatīvos aktus.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi [email protected] vai rakstveidā, nosūtot uz adresi duntes iela 5 Sūdzība tiks
izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā
norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums
ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze